Dit jaar december zet Young Group zich in voor de eenzame ouderen.
Voor het magazine Reeducatief van Van Ree accountants, hebben wij een gastartikel geschreven over een compliant en toekomstgerichte onderhoudsstrategie voor scholen.
Met de verplichting van het MJOP volgens de componentenmethode is het een goede gelegenheid om duurzaamheid mee te nemen in de lange termijn strategie voor uw gebouw of schoolgebouw.
Een Projectmanager bij Young Group heeft verschillende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Geen week ziet er hetzelfde uit! Om een beeld te geven wat een Projectmanager bij Young Group allemaal doet, lopen we een week mee met Projectmanager Joyce.
Elk kwartaal houdt Young Group een projectmanagersoverleg. Deze overleggen vinden plaats bij een klant, leverancier of andere relatie. Dit keer mochten we op bezoek bij Priva.
Bij een verhuizing van een schoolgebouw komt veel kijken. Het vraagt veel tijd, aandacht en voorbereiding. Het is dus goed om bewust te zijn van de mogelijke valkuilen tijdens deze trajecten.
In dit deel van de serie over hybride werken gaan we dieper in op het toepassen van verandermanagement om draagvlak te creëren om de mensen weer naar kantoor te krijgen hoe dit gerealiseerd kan worden.
Hybride werken is tegenwoordig ‘het nieuwe normaal’. Maar mensen weer naar kantoor krijgen blijkt nog knap lastig te zijn. Momenteel staat ongeveer 6% van alle kantoorruimte in Nederland leeg als gevolg van het thuiswerken tijdens de coronaperiode. Hybride werken biedt bedrijven de kans om hun kantoorruimte efficiënter te gebruiken. Meerdere organisaties in één gebouw bijvoorbeeld of een verlaging van de co2 uitstoot. Maar ook thuiswerken heeft voordelen voor zowel de werknemer als werkgever zoals het beperken van reistijd en – kosten en flexibele werktijden. Voor de werkgevers ligt nu het vraagstuk: hoe krijg ik de mensen weer naar kantoor?
Een Smart Building is een slim gebouw wat gebruik maakt van innovatieve technieken die de werk- en leefomgeving optimaliseren en verbeteren. maar hoe werkt het nou precies?
In de facility update nemen we u mee in de nieuwste ontwikkelingen en trends in de facilitaire branche. In deze update vertellen we u meer over nieuwe vraagstukken rondom hybride werken, duurzaamheid en het uitbesteden van facilitaire diensten.
Een eerste indruk maak je maar één keer, belangrijk daarom om deze zo goed mogelijk te laten verlopen. Een receptionist is vaak deze eerste indruk. Het is het eerste aanspreekpunt wat de bezoeker te zien krijgt van uw organisatie. De identiteit die hier neergezet wordt heeft veel invloed op de manier hoe uw klanten uw organisatie zien. Met een goed ontvangst heeft uw zelf in de hand hoe deze eerste indruk zal gaan verlopen.
In een kantoorruimte wordt veel tijd doorgebracht door meerdere personen. Vaak komt daar ook nog veel stof bij kijken. Vloerkleed, gordijnen en stoelen zijn hier voorbeelden van. Daarnaast hebben veel kantoren geen mogelijkheid tot open ramen en is er een airco aanwezig waardoor de lucht droog kan aanvoelen.