Lieke van der Star
Implementatie manager
0172 745 085
Het overzichtelijk werken met reserveringen van diverse ruimtes die dagelijks bezet worden. Alle activiteiten en details omtrent reserveringen zijn in een oogopslag duidelijk en wijzigingen worden direct centraal doorgevoerd.
Daarnaast kan de receptioniste of de servicedeskmedewerker reserveringen maken voor bijvoorbeeld vergaderruimtes of inventaris uitgifte, zoals sleutels en laptops. Eventuele wijzigingen worden met één druk op de knop in het systeem ingevoerd en betrokkenen worden op de hoogte gesteld. Geen geschuif in agenda’s. De receptioniste is op de hoogte voor sleuteluitgifte en de catering of conciërge voor het eventueel klaar zetten van koffie en AV-middelen.
Bij Young Facility geloven we dat échte hospitality draait om betrokkenheid, betrouwbaarheid en het vermogen om vooruit te denken. Wij zijn meer dan een leverancier van mensen; wij zijn een strategische partner die meebeweegt met uw organisatie en inspeelt op uw specifieke behoeften.
✔ Hospitality én facilitair beheer in één aanpak: onze professionals combineren gastvrijheid met praktische ondersteuning, zodat u altijd verzekerd bent van een representatieve én goed georganiseerde werkomgeving.
✔ Flexibel inzetbaar: van tijdelijke vervanging tot structurele invulling van uw receptie of huismeesterschap, wij stemmen onze dienstverlening af op uw situatie en wensen.
✔ Duurzaam en sociaal ondernemen: wij investeren in mens én milieu. Denk aan inclusieve werving, langdurige inzetbaarheid en duurzame werkmethodes.
✔ Kwaliteit en continuïteit gegarandeerd: dankzij ons buddy-systeem is er altijd een goed ingewerkte vervanger beschikbaar bij afwezigheid. Zo blijft uw dienstverlening op niveau.
✔ Transparante communicatie en eerlijke tarieven: u weet altijd waar u aan toe bent. Wij werken met duidelijke afspraken en denken actief mee over efficiënte oplossingen.
✔ Een betrouwbare partner: wij investeren in langdurige relaties en denken mee op strategisch niveau. Uw uitdagingen zijn onze drijfveren.