Reserveringenbeheer

Het overzichtelijk werken met reserveringen van diverse ruimtes die dagelijks bezet worden. Alle activiteiten en details omtrent reserveringen zijn in een oogopslag duidelijk en wijzigingen worden direct centraal doorgevoerd.

Daarnaast kan de receptioniste of de servicedeskmedewerker reserveringen maken voor bijvoorbeeld vergaderruimtes of inventaris uitgifte, zoals sleutels en laptops. Eventuele wijzigingen worden met één druk op de knop in het systeem ingevoerd en betrokkenen worden op de hoogte gesteld. Geen geschuif in agenda’s. De receptioniste is op de hoogte voor sleuteluitgifte en de catering of conciërge voor het eventueel klaar zetten van koffie en AV-middelen.

Young Facility voor uw organisatie

  • Actief meedenken met uw organisatie
  • Kwalitatief hoogstaande dienstverlening
  • Transparantie en gastvrijheid
  • Korte communicatielijnen met een vast contactpersoon
  • ISO 9001 en NEN4400-1 gecertificeerd

Anne en Hannie.jpg