Reserveringenbeheer

Het overzichtelijk werken met reserveringen van diverse ruimtes die dagelijks bezet worden. Alle activiteiten en details omtrent reserveringen zijn in een oogopslag duidelijk en wijzigingen worden direct centraal doorgevoerd.

Daarnaast kan de receptioniste of de servicedeskmedewerker reserveringen maken voor bijvoorbeeld studie- en vergaderruimtes of inventaris uitgifte, zoals sleutels en laptops voor student of medewerkers. Eventuele wijzigingen worden met één druk op de knop in het systeem ingevoerd en betrokkenen worden op de hoogte gesteld. Geen geschuif in agenda’s. De receptioniste is op de hoogte voor sleuteluitgifte en de catering of conciërge voor het eventueel klaar zetten van koffie en AV-middelen.

Waarom kiezen voor School Facility?

  • Afgestemd op uw onderwijsvisie: Onze dienstverlening is volledig afgestemd op de normen en waarden van uw organisatie. We zorgen ervoor dat onze aanpak bijdraagt aan en versterkt wat u als onderwijsinstelling belangrijk vindt.

  • Gastvrije eerste indruk: Wij zorgen voor een professionele, warme ontvangst die de basis legt voor een veilige en uitnodigende leeromgeving. Zo wordt elke bezoeker, medewerker of student welkom geheten in een setting die uw waarden weerspiegelt.

  • Ondersteuning op maat: School Facility biedt flexibele oplossingen die volledig zijn afgestemd op de specifieke behoeften van uw onderwijsinstelling. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning of structurele samenwerking, wij passen ons aan aan wat u nodig heeft.

  • Verbinding tussen facilitaire dienstverlening en onderwijsdoelen: Hospitality bij School Facility is geen losstaande dienst. Het maakt deel uit van een integraal facilitair beleid dat bijdraagt aan de bredere onderwijsstrategie en de doelstellingen van uw organisatie ondersteunt.

Romy op de trap bij SCOPE