Lieke van der Star
Implementatie manager
0172 745 085
Een centraal servicepunt
Een actuele ontwikkeling binnen scholen is dat een omslag plaatsvindt naar het werken met één centraal servicepunt. Een FMIS maakt het mogelijk voor gebruikers om meldingen of klachten omtrent zaken binnen de school direct door te zetten. Een FMIS verzorgt geautomatiseerde terugkoppeling. De melders worden digitaal op de hoogte gehouden van de status van de melding of klacht. Dus geen onduidelijkheden meer over de status van meldingen binnen de school.
Kwaliteitsbeleving
Communicatie is een belangrijke factor in de kwaliteitsbeleving. Met behulp van een goed ingericht FMIS wordt communicatie en daarmee de (facilitaire) dienstverlening naar een hoger kwaliteitsniveau gebracht. Een FMIS kan worden ingezet om een belangrijk deel van de communicatie over te nemen. Kwaliteitsbeleving komt veelal op subjectieve wijze tot stand. Tussentijdse terugkoppeling en inzicht in de status van bijvoorbeeld meldingen hebben een belangrijke invloed op de verhoging van kwaliteitsbeleving binnen de school.
Efficiency
FMIS stelt niet alleen de melder op de hoogte van de status van de ingediende melding, maar biedt de schoolleiding de mogelijkheid nauwkeurige inschattingen te maken van de behoeftes binnen de school en waar verbetering mogelijk is. Het biedt efficiency door vraagbundeling, het automatisch prioriteren van meldingen en de mogelijkheid van het op simpele wijze uitdraaien van rapportages. Het management kan te allen tijden via het internet de statusinformatie opvragen.
Afgestemd op uw onderwijsvisie: Onze dienstverlening is volledig afgestemd op de normen en waarden van uw organisatie. We zorgen ervoor dat onze aanpak bijdraagt aan en versterkt wat u als onderwijsinstelling belangrijk vindt.
Gastvrije eerste indruk: Wij zorgen voor een professionele, warme ontvangst die de basis legt voor een veilige en uitnodigende leeromgeving. Zo wordt elke bezoeker, medewerker of student welkom geheten in een setting die uw waarden weerspiegelt.
Ondersteuning op maat: School Facility biedt flexibele oplossingen die volledig zijn afgestemd op de specifieke behoeften van uw onderwijsinstelling. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning of structurele samenwerking, wij passen ons aan aan wat u nodig heeft.
Verbinding tussen facilitaire dienstverlening en onderwijsdoelen: Hospitality bij School Facility is geen losstaande dienst. Het maakt deel uit van een integraal facilitair beleid dat bijdraagt aan de bredere onderwijsstrategie en de doelstellingen van uw organisatie ondersteunt.