BEZOEKERSREGISTRATIE ONDERWIJS



Het Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) van School Facility maakt het mogelijk om bezoekers en leveranciers aan- en af te melden in het systeem. De gegevens, in hoeverre gewenst, dat wil zeggen naam, maar bijvoorbeeld ook reden van bezoek of organisatie, worden genoteerd. Het systeem koppelt automatisch de tijd en datum aan de registratie. Indien de bezoekers terugkerende contactpersonen zijn, zoals bijvoorbeeld vaak het geval is met leveranciers, staan zij met één druk op de knop geregistreerd.

Hoofdzakelijk is het een van de meest praktische wijze om te voldoen aan de veiligheidseisen omtrent brandveiligheid binnen de school. Door het registreren van aankomst- en vertrekmomenten is er ten alle tijden, zoals relevant tijdens een calamiteit, een actuele lijst van het aantal bezoekers binnen het pand.

Niet geheel onbelangrijk is het een efficiënte manier van leveranciersmanagement. Door de registratie van de aankomst- en vertrekmomenten van de leverancier is altijd terug te vinden wanneer de leverancier langs is geweest en voor hoe lang. Afhankelijk van de wens en de manier waarop het systeem wordt gebruikt, kan de receptioniste de eventuele terugkoppeling van de leveranciers direct in het systeem verwerken en koppelen aan de registratie en de melding.

School Facility voor het onderwijs

  • Actief meedenken met uw organisatie
  • Kwalitatief hoogstaande dienstverlening
  • Transparantie en gastvrijheid
  • Korte communicatielijnen met een vast contactpersoon
  • ISO 9001 en NEN4400-1 gecertificeerd

Romy op de trap bij SCOPE