De servicedesk

Meest gestelde vragen aan de servicedesk van Young Group

De Facility Service Desk is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten én medewerkers.

Wij zorgen ervoor dat u als opdrachtgever ten alle tijden beschikt over de benodigde expertise, capaciteit en ervaring. Lees snel verder voor de meest gestelde vragen aan onze servicedesk!

  1. Vragen en inzetverzoeken vanuit klanten

Bij de servicedesk komen de aanvragen van onze huidige klanten uit. Wij hebben onder andere verschillende langdurige samenwerkingen met onder andere scholen(stichtingen) waarbij wij de inzet van facilitair en onderwijsondersteunend personeel realiseren. Al onze klanten komen met vraagstukken en/of concrete benodigde inzet uit bij onze servicedesk. Wij voorzien al onze klanten van een vast contactpersoon, maar via de servicedesk wordt snel geschakeld waardoor tijdig een passende oplossing wordt geboden. Door de jarenlange ervaring beschikken wij over genoeg kennis om uw vraagstuk te kunnen beantwoorden.

  1. Ondersteuning medewerkers

Elke Young Group medewerker beschikt over een account van ons FMIS met een persoonlijke omgeving. Met dit account behandelen onze receptionistes en huismeester binnengekomen meldingen bij onze opdrachtgevers. Voor managers is het mogelijk het rapportages uit te genereren. Daarnaast is het een portal voor het aanvragen van verlof en de opslag van alle werkgerelateerde documenten. De servicedesk ondersteunt onder andere bij het invullen van de uren of aanvragen van verlof. Indien nodig kijken de medewerkers van de servicedesk mee met de medewerkers zodat hun vraag direct wordt opgelost. Wel zo fijn! Onze servicedesk is dagelijks bereikbaar van 9:00 - 17:00 zodat u altijd op ondersteuning kan regelen.

  1. Huismeesters

De huismeesters van Young Facility stellen dagelijks een dagrapport op die vanuit de servicedesk wordt verzonden naar de betreffende klanten. Indien de klant vragen heeft of aanvullende informatie benodigd is, komen deze vragen binnen bij de servicedesk. Denk hierbij aan extra achtergrond informatie, foto’s of preventieve oplossingen. Bij onze huismeesterdiensten bieden wij altijd onze Servicedesk aan. Hierdoor worden onze klanten buiten de werkdagen van de huismeester goed geholpen. De servicedek ondersteund daarbij om de continuïteit van de dienstverlening te borgen bij afwezigheid, buiten werktijden of bij piekmomenten.

De servicedesk staat altijd klaar voor haar medewerkers en klanten en biedt graag hulp bij het vinden van de passende informatie en oplossing. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek via 0172-745085 of info@younggroup.nl